Thursday 29 December 2011

pergaduhan~~

erm assalamualaikum ..
hari ni , saya nak story pasal ; PERGADUHAN !
hah ! saya ada gaduh2 ke ?
seriously , yes ada .
27/2 , saya chatting dgn P (spt dlm post sebelumnya)
dah nak akhir2 tu ,
tetibe ada salah faham .

xtaw sape yg salah fahamnye .
die cakap pasal 'cakap belakang'
saya ingatkan dia sindir saya .
sumpah pedih .
saya suruh cakap straight je , saya ke yg ckp2 blkg ?
tapi ,
arghhhhh xtaw nak cakap camne !
and akhirnya , saya offline terus .
sakit hati .
saya ada cakap belakang ke pasal dia ?

mase tu , saya bgtaw dia .
saya cerita pada E (bukan nama sbenar) pasal P .
E ni kawan P . rapat la jgk ..
saya cerita pada E , yg P dgn saya dh xrapat mcm dulu
sebab dulu , P baik dgn saya .
xmcm skrg .
dingin semacam je .

tu la saya rasa ada salah fahamnye .
maybe dia fikir saya ada cakap belakang .
saya cuma , cerita pasal dia .
utk cari jalan camne nak berbaik2 balik !
haihhh tensennyaaaa ~~

itu je la ..
P , saya xfaham lah .
malas saya nak berbaik2 dgn awak lagi .
huh~ bye .

No comments:

Post a Comment