Tuesday 13 December 2011

perasaan saya sekarang ?

assalamualaikum:)
hari ni , 13/12/11
tarikh yang cantik kan ..
tapi , hari yang berlalu xsecantik tarikh nie .
mostly berlalu biasa2 je .
erm , tak kisah lah .

hari ni jgk , saya perasan sesuatu .
saya rasa saya minat seseorang ni .
haha siapa yee ?
taktaw laa .
saya harap perasaan ni just sekejap je 
(sbb memang selalu skjp pun)
tapi , erm saya taktaw la .
saya dgn dia xde apa2 pun .
and saya rasa dia xde sekelumit perasaan pun pada saya .
tapi nape saya boleh minat dia kan ?
haha semuanya start 2007 .
saya pernah minat dia sekejap .
saya rasa saya xde bgtaw sape2 perasaan nie .
then , saya pindah sekolah .
and perasaan tu ghaib mcm tu je .
tapi baru2 ni ,
mcm mana ntah lah tiba2 muncul balik .
saya harap tak lama ,
sebab saya xnak couple .
doakan saya ea ^^
harap penyakit ni tak merebak . aminn .
okay lahh , byee2 <3 <3 <3

p/s ; org tu nama dia  D^^

No comments:

Post a Comment