Tuesday 20 December 2011

the feeling ~~

assalamualaikum..
erm .. mcm yg saya bgtaw , perasaan pada D just sekejap je .. haha
caye xcaye , sehari je saya minat dye . huh , musykil kan ?

and actually ..
saya minat P (bukan name sbena) since last year ..
kalau tanya dormates or certain classmates saya , semua tahu kot siapa P ni . haha
P ialah .. hero malaya saya . acehh ~
haha . saya xtahu knapa saya suka dia .

tapi bila pikir2 lagi . mcm knapa saya mnat dia sgt ?
saya taw , dia mnat someone else .
baru tadi hati saya berkecai tgok wall fb dia ..
he tagged himself , dkt pic gurl tu ..
gurl tu , nama L (bukan name sbena)

haha xtaw lah kan . setahun saya meminati dye . haha
saya setia what . hehe 
saya minat , tapi xbererti nak couple .
saya xnak couple . but the feeling .. ahh susah nak cakap ..

dia ...
ajak saya keluar sbb nak bayar 'hutang'
haha dia hutang belanja mkn saya , sbb dh tolong dia ..
tapi saya bgtaw , lepas ambil result spm nanti .
sebab ...
saya maluuuu ! 
oh P .. saya malu pada awak . awak xtaw ..

baru2 ni , kami baru berhubung ..
selama ni saya fikir , P dh ada L , so saya xwujud pun dia kisah apa kan ..
18/12/11 ; dia msge saya ..
tapi esoknya baru saya reply . and borak cm biasa je .
malam tu , chat . rindunya zaman dulu2 ..
tapi malam tadi . hmm xde pun chat or msge dari dia .

so saya terfikir , memang saya rasa saya yg lebih2 syok kot .
haha ape lahh , sedih rasa ~
but he teach me lots of things .

kepada P ..
saya suka awak lagi . xtahu kenapa !!!!
and thanks for everything .. P*** ^^

No comments:

Post a Comment