Sunday 8 January 2012

outing !!

assalamualaikum !!
hahaha . saya post ni utk tunjuk blog shira je .
dye update pasal kami punya outing hari sabtu (6/1/12)
hihi , not bad laa .
just , movie yg kami tengok ,
SUMPAH TAK BEST !
cerita ...
SESUATU YANG TERTINGGAL
actually , ni citer seram taw .
tapi saya rasa , cerita Suatu Malam Kubur Berasap lagi seram .
huh !
konklusinya , cerita tu xbest lah . haha
saya mula2 xconfirm pun dapat g .
tetibe je abg saya , baik hati nak hantarkan .
wootwoot !
saya pergi rumah kawan saya <Adzyan> dlm pukul 12 lbeyh .
rumah dye kat Taman Yayasan , so perlu dihantar lahh .
and duduk je kat rumah dye , sampai pkul 2 .
hee xsegan kan ^^

after that , kami pergi rumah Cheah ,
terus tunggu n tunggu n tunggu kat bus stand .
bas x datang2 pun !
agak lama kami menunggu .
akhirnya , ada gak teksi datang .
tsk tsk , teksi pun teksilah .
burn lagi RM2.50 haha

dah sampai tu .
yeayhh i see shira and bell !
hihi lama xjumpa , excited ^^
and saya malu2 . hihi
'
xbanyak pun perkara berlaku .
kami sampai dlm pukul 3 .
beli tiket wayang pukul 4.30 p.m (wow lamakan)
and bergerak ke bandar bawah utk makan .
hahaha 
beli burger je <dpn Billion>
and minom air milo (ni shira belanja)
masa ni , aiman and kirel datang skali .
haha
saya asyik tergelak je .
nak makan pun xhadam .

okay .
lepas tu , tengok lah movie yang xberapa nak best tu .
cheah duduk sebelah saya .
dye terjerit2 takut .
cheah , tu lakonan jeeeeee .
hantu dye xseram pun .
geram saya rasa kat pelakon tu .
nape dye xseram ! geram !!!

kemudian , kami snap2 pic .
shira balik sudaa naik moto .
bell ayah dye ambil .
yan and cheah naik dgn saya .
hihi ^^
then semua dah balik .
tu jeee .
haha
outing kami .
comel kan ^^
hokayyy . pic ni ,
my best friends and I .
YanShiraKynah
saya cilok dr blog shira . haha
saya malas nak upload . sory shira ^^
and TQ=)

itu saja lah ,
memories <3
okey , bubaii <3

2 comments:

  1. HAHA!nevermind..gambar kita jugak kan :] by the way tengs jugak for this entry :)
    LOL :*

    ReplyDelete